Miért jó a reklámajándék emblémázás?
A reklámajándék igencsak elterjedt marketingeszköz napjainkban és számos cég működési alapelvének részét képezi. Az elsődleges cél a brandépítés, illetve a vállalat ismertségének növelése. Ez leghatékonyabban a reklámajándék emblémázás által valósítható meg.
Mivel általában egyszerű és gyakorlatias, a hétköznapokban használatos tárgyak képezik a reklámajándékokat, leginkább a cég logója, szlogenje különbözteti meg a többi hasonló eszköztől. Ezért nem mindegy, hogy hol és milyen nagyságban van elhelyezve az ajándéktárgyon. Vigyázni kell, hogy ne legyen domináns a mérete, de ugyanakkor olvasható maradjon.
Az reklámajándék emblémázás által, a megajándékozott fél nap mint nap találkozik a felirattal és egy idő után már nem is tudatosan, de beépül az információkészletébe. Ezért nem árt, ha egy jól kidolgozott, egyszerű, de ugyanakkor kreatív logóval rendelkezik az adott cég. Ha valamilyen szlogen mellett dönt a vállalat, akkor igyekezzen, hogy az fülbemászó és frappáns legyen egyszerre. A reklámajándék emblémázás olyan eszköz, amivel mindenképpen élni kell.