Csalogató boroscímke a gyártóknak

Csalogató boroscímke

A borok legyártásakor nemcsak arra figyelnek a készítők, hogy a palackban lévő nedű elnyerje majd a vásárlók tetszését, hanem magára megjelenésre is nagy hangsúlyt fektetnek.

A palack kiválasztásán túl, a boroscímke megjelenése is nagyon fontos tényező abból a szempontból, hogy a fogyasztó megtalálja a kedvencét. A címke ugyanis elárulja a gyártót, a bor típusát, a készítés dátumát és a bor édességét is. Ugyanakkor mégsem ennyire egyszerű egy boroscímke elkészítése, hiszen az ugyanott gyártott borok hasonló kinézettel kell rendelkezzenek ahhoz, hogy az igazi brand-építés megvalósulhasson.

Ebbe beletartozik az is, hogy a boros címkén rajta kell legyen a gyártó egyedi emblémája, és a felhasznált stílus is hasonló kell legyen a különböző típusú boroknál. A vásárló ugyanis először a címkét fogja alaposabban megnézni és akár az alapján is dönthet. Lehet, hogy egy túl egyszerű és igénytelen boroscímke elriasztja azt az érdeklődőt, akinek tulajdonképpen ízlene a nedű. Azonban, ha el sem jut addig, hogy megkóstolja, akkor az bizony „veszett fejsze nyele”.